logo Czech POINT

Czech POINT

Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál

Ano, existuje tzv. „Možnost manuálního zpracování výpisu rejstříku trestů“. Funkcionalita umožňuje získání výpisu z Rejstříku trestů cca do 30 min. Žadatel o výpis obdrží žádost s číslem podání na jehož základě si pak na kterémkoliv kontaktním místě může daný výpis vyzvednout a zde také zaplatit správní poplatek (100,- Kč).

26. května 2016

Ověřené výstupy z ISVS, které jsou veřejnými evidencemi, rejstříky nebo seznamy, lze vydat každému, kdo o to požádá. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze vydat pouze osobě, které se týká § 11 odst. 1 zákona o Rejstříku trestů).

26. května 2016

Patrně používáte internetový prohlížeč Internet Explorer verzi 8. Stačí provést instalaci jiného prohlížeče, např. nižší verzi Internet Explorer, nebo Mozilla Firefox.

26. května 2016

Pro přístup do Czech POINT se systémem Windows 7 (64bit) lze použít níže uvedený způsob instalace driverů pro iKey4000.

  • Spuštění standardní instalace aplikace dodávané na CD k tokenu iKey4000
  • Provedení instalace driveru s podporou pro 64bit systémy.

Driver lze získat na adrese: http://www.safenet-inc.com/support-downloads/ikey-drivers/

  • iKey Driver (EXE Installer nebo MSI Installer) v4.1.1.7, Windows 64 Bit OS XP/2003/Vista/2008 Server/2008 Server R2/ Windows 7

V případě jakéhokoliv problému je nutné se obrátit na zástupce České pošty . Česká pošta zajišťuje dodávku iKey4000 společně s požadovaným softwarem.

Dotazy zasílejte na e-mail: helpdesk-ca@cpost.cz.

Lze využít i zákaznickou linku České pošty: 840 111 244 (v pracovních dnech od 8:00 do 18:00 hod).

26. května 2016

V tomto případě je zapotřebí znovu projít celým procesem nastavení certifikátů u daného uživatele.

26. května 2016

Od 1. března 2009 došlo ke změně přístupu pracovníků kontaktních míst do systému Czech POINT. K dalšímu provozu služby Czech POINT je nyní nutné mít speciální nosič dat, tzv. token, a příslušné certifikáty – kvalifikovaný (QCA) a komerční (VCA). Doposud bylo nutné vlastnit příslušný certifikát jen pro práci se žádostmi týkajícími se výpisů a opisů z Rejstříku trestů v rámci správních agend. Tento stav však skončil k 28. únoru 2009 a od 1. března 2009 je možné vstupovat do celého systému Czech POINT pouze prostřednictvím certifikátů.

Důvodem k tomuto kroku je především snaha provozovatele zvýšit bezpečnost celého provozu systému Czech POINT. Pořízení tokenů a certifikátů je možné uskutečnit např. prostřednictvím České pošty.

26. května 2016

Veškeré potřebné informace (o zřízení certifikátů, vytvoření a správě uživatelů v ePUSA a vše k přihlašovaní do systému Czech POINT) naleznete v dokumentaci Czech POINT Krok za krokem.

26. května 2016

Pravidelně jsou zasílány informace o změnách v systému na všechny úřady. Informace budou rovněž vyvěšovány na
www.czechpoint.cz.

26. května 2016

V současné chvíli není třeba, aby úřad měl vlastní e-podpis. Tato potřeba vznikne 1. července 2008 a obce budou dopředu informovány o procesu přidávání tohoto prvku do Czech POINTu.

26. května 2016

Počet pracovišť Czech POINT na jednotlivých úřadech není omezen. Neodporuje to zákonným požadavkům, jde o záležitost vnitřního rozdělení agendy. Smyslem projektu Czech POINT však je, aby všechny klientovy požadavky byly vyřízeny na jednom místě.

26. května 2016

« Předchozí stránkaDalší stránka »