Jaký je postup při vydávání výpisu z Rejstříku trestů zmocněnci, kdo a jakým způsobem se podepisuje na žádost o výpis a na žádost o výpis určenou k archivaci na úřadu?
Postup při vydávání výpisů zmocněnci je následující:
Pracovník ověří doklad totožnosti zmocněnce, ověření pomocí formuláře.
Na základě přepsaných údajů do formuláře z plné moci provede tisk žádosti pro archivaci, kterou si pracovník Czech POINTu nechá podepsat zmocněncem. Vytištěnou a podepsanou žádost pro archivaci si pracovník uchová po dobu 2 let.
Pracovník Czech POINTu na základě přepsaných údajů do formuláře z plné moci zažádá o výpis z Rejstříku trestů.
Obdržený výpis (v PDF) pracovník vytiskne. Výpis obsahuje kolonku „PŘEVZAL (podpis žadatele)“. Pod tuto kolonku pracovník Czech POINTu doplní „Za žadatele převzal:“ a nechá podepsat zmocněnce.
Žadatel po obdržení výpisu od zmocněnce doplní do kolonky „PŘEVZAL (podpis žadatele)“ svůj vlastní podpis.