Může autorizovaná osoba sama sebe žádat o konverzi dokumentů?
Konverze na žádost se vždy provádí na žádost klienta. O její provedení může požádat kdokoliv.
Má konvertovaný dokument stejnou právní váhu jako originál?
Konvertovaný dokument má stejné právní účinky jako dokument, jehož převedením vznikl.
Lze nastavovat různá práva v Czech POINTu a kdo je nastavuje?
Ano, lze. Práva přiděluje lokální administrátor a podle nich se zobrazí nabídka formulářů v Czech POINTu.
Kdy budou vypsány termíny zkoušek pro osoby, které budou vykonávat činnost v systému Czech POINT?
Termíny zkoušek prozatím vypsány nejsou. Institut pro veřejnou správu vyčká, jaký bude o zkoušky zájem ze strany autorizovaných osoby...
Kde je publikován věstník pro autorizované osoby?
Věstník Digitální a informační agentury je dostupný na webu DIA.
Kdo je to lokální administrátor? Je to stejný člověk jako zaměstnanec proškolený na konverzi?
Je to správce a osoba zodpovědná za technickou realizaci, zavádí uživatele v administraci, přiděluje certifikáty a role v Czech...
Kde je evidováno logo Czech POINTU?
Logo Czech POINTU je evidováno u Úřadu průmyslového vlastnictví. Pro používání loga Czech POINT existuje manuál.
Kde bude uvedeno číslo bankovního spojení pro zaslání ročního poplatku?
Číslo bankovního spojení bude uvedeno v informaci zaslané v rámci správního řízení o udělení autorizace osob.
K čemu má uživatel 2 certifikáty?
Komerční certifikát slouží k autentizaci uživatele vůči systému a kvalifikovaný certifikát slouží jako elektronický podpis pro podepisování formulářů.
Je systém Czech POINT vybaven nástrojem pro obnovu certifikátu?
Ne, není. Obnovu certifikátů si zajišťuje autorizovaná osoba sama.