Jak je to s poplatkem 200 000 Kč za autorizaci osoby? Počítají se do toho i pobočky?
Poplatek 200.000 Kč je hrazena za subjekt, poplatek se hradí do 30 dnů ode dne, kdy rozhodnutí agentury o udělení...
Jakým způsobem bude probíhat školení pracovníků? Může jedna vyškolená osoba školit další osoby?
Školení pracovníků zajišťuje Institut pro veřejnou správu Praha.
Jakou právní váhu má Provozní řád?
Provozní řád stanovuje správce informačního systému a je závazný pro subjekty, které informační systém využívají. Provozní řád má závislost...
Jaká je délka platnosti certifikátu?
Platnost certifikátu je daná politikou certifikačních autorit. Standardně trvá platnost certifikátu jeden rok.
Jaká bude provozní doba kontaktních míst veřejné správy (poboček autorizovaných osob)?
Garantovaná doba přístupu k systému Czech POINT je obecně Czech POINT funguje 24h denně, 7 dní v týdnu. Provozní doba poboček autorizovaných...
Bude stačit stávající certifikát, který používají zaměstnanci autorizovaných osob?
Jestliže se jedná o certifikáty od certifikační autority, kterou provozuje český kvalifikovaný poskytovatel služeb vytvářejících důvěru (podle zákona č....
Bude přístupná služba ověření platnosti OP v Czech POINTu?
- Ne, tato služba je pouze součástí Ministerstva vnitra, Czech POINT ji využívá jen pro některé své agendy.
Budou moci autorizované osoby v rámci kontaktního místa veřejné správy provádět konverzi dokumentů. Kam tyto dokumenty (výstupy) budou ukládat?
Autorizované osoby budou postupovat naprosto shodně jako jiná kontaktní místa veřejné správy. Výstupy z provedené konverze dokumentů se předávají pomocí...
Agenda docházka nezaměstnaných ( DONEZ) – kontrakt je na 2 roky. Platí to jen pro poštu?
Agenda docházka nezaměstnaných spadá do kompetence Úřadu práce České republiky. Sám Úřad práce rozhoduje, kde bude tato služba provozována....