logo Czech POINT

Czech POINT

Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál

Lékový záznam poskytne žadateli přesný přehled o tom, jaké léky mu byly předepsány a vydány, kdy, kým a v jakém množství. O výpis si může žádat fyzická osoba na sebe, případně i rodič, jakožto zákonný zástupce dítěte do 18 let věku, i zmocněná osoba. Zastoupení i zmocnění je nutné doložit příslušnými doklady.

Za výpis se hradí správní poplatek 100 Kč za první stranu a 50 Kč za každou další.

Více informací naleznete na webu eReceptu.

6. dubna 2021

  • Výpis z veřejného rejstříku
  • Výpis z katastru nemovitostí
  • Snímek z katastrální mapy
  • Výpis z Rejstříku trestů pro právnické osoby
  • Výpis z živnostenského rejstříku
  • Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů
  • Provedení identifikace a sepsání veřejné listiny o identifikaci
  • Autorizovaná konverze dokumentů z listinné do elektronické podoby
  • Autorizovaná konverze dokumentů z elektronické do listinné podoby

Při poskytování těchto agend nedochází ze strany kontaktního místa veřejné správy k ukládání osobních údajů. Za účelem ztotožnění jsou identifikační údaje žadatele ověřovány oproti referenčním údajům v základních registrech. Ke zpracování osobních údajů může docházet, z úkonu na místě je však žadateli zjevné, za jakým účelem a v jakém rozsahu údaje poskytl. Z tohoto důvodu nemá kontaktní místo veřejné správy povinnost informovat subjekt údajů o zpracování poskytnutých údajů.

23. května 2018

Účel zpracování osobních údajů

Účelem zpracování osobních údajů kontaktním místem veřejné správy je vyřízení žádosti o zprostředkování podání podle živnostenského zákona.

Příjemci

Příjemcem je dané kontaktní místo veřejné správy, které žádost přijalo. Toto kontaktní místo veřejné správy předává údaje žadatele dále příslušnému živnostenskému úřadu dle volby žadatele.  Za účelem ztotožnění jsou identifikační údaje žadatele ověřovány oproti referenčním údajům v základních registrech. Dalším subjektům jsou údaje předávány jen tehdy, pokud jim svědčí zákonný důvod pro přístup k údajům obsaženým v žádosti (např. orgány činné v trestním řízení, zpravodajské služby, jiné kontrolní orgány se zákonným zmocněním pro přístup k informacím), nebo pokud to bude nezbytné pro účely soudního řízení.

Předání osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci

Údaje nejsou předávány mimo Českou republiku.

Doba uložení osobních údajů

Kontaktní místo veřejné správy neuchovává osobní údaje žadatele.

23. května 2018

Účel zpracování osobních údajů

Účelem zpracování osobních údajů kontaktním místem veřejné správy je vyřízení žádosti o vydání ověřeného výstupu – výpis z insolvenčního rejstříku

Příjemci

Příjemcem je dané kontaktní místo veřejné správy, které žádost přijalo. Toto kontaktní místo veřejné správy předává údaje žadatele dále správci Insolvenčního rejstříku, tedy informačnímu systému veřejné správy, ze kterého je výpis pořizován. Dalším subjektům jsou údaje předávány jen tehdy, pokud jim svědčí zákonný důvod pro přístup k údajům obsaženým v žádosti (např. orgány činné v trestním řízení, zpravodajské služby, jiné kontrolní orgány se zákonným zmocněním pro přístup k informacím), nebo pokud to bude nezbytné pro účely soudního řízení.

Předání osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci

Údaje nejsou předávány mimo Českou republiku.

Doba uložení osobních údajů

Kontaktní místo veřejné správy neuchovává osobní údaje žadatele.

23. května 2018

  • Výpis údajů z registru obyvatel
  • Veřejný výpis údajů z registru osob
  • Neveřejný výpis údajů podnikající fyzické osoby z registru osob
  • Výpis o využití údajů z registru obyvatel
  • Záznam o využívání údajů v registru osob
  • Žádost o změnu údajů v registru obyvatel
  • Žádost o reklamaci údajů při zjištění nesouladu v registru osob
  • Žádost o poskytnutí údajů třetí osobě

Účel zpracování osobních údajů

Účelem zpracování osobních údajů kontaktním místem veřejné správy je vyřízení žádosti o výpis údajů, ze základních registrů (dále jen ZR), reklamaci a změnu údajů v ZR a poskytnutí údajů ze ZR.

Příjemci

Příjemcem je dané kontaktní místo veřejné správy, které žádost přijalo. Toto kontaktní místo veřejné správy předává údaje žadatele dále správci informačního systému základních registrů. Za účelem ztotožnění jsou identifikační údaje žadatele ověřovány oproti referenčním údajům v základních registrech. Dalším subjektům jsou údaje předávány jen tehdy, pokud jim svědčí zákonný důvod pro přístup k údajům obsaženým v žádosti (např. orgány činné v trestním řízení, zpravodajské služby, jiné kontrolní orgány se zákonným zmocněním pro přístup k informacím), nebo pokud to bude nezbytné pro účely soudního řízení.

Předání osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci

Údaje nejsou předávány mimo Českou republiku.

Doba uložení osobních údajů

Kontaktní místo veřejné správy uchovává písemné žádosti včetně dokumentů a plných mocí připojených k žádostem. Doba uložení osobních údajů kontaktním místem veřejné správy je obvykle 3 roky následující po uplynutí kalendářního roku, ve kterém byla žádost podána. Lhůta může být určena odlišně každým jednotlivým provozovatelem kontaktního místa, a to jeho spisovým řádem.

23. května 2018

Účel zpracování osobních údajů

Účelem zpracování osobních údajů kontaktním místem veřejné správy je vyřízení žádosti o zřízení datové schránky, zneplatnění přístupových údajů, přidání pověřené osoby, znepřístupnění datové schránky, opětovné zpřístupnění datové schránky, povolení a zrušení dodávání dokumentů v rámci soukromoprávní komunikace a oznámení o změně statutárního orgánu.

Příjemci

Příjemcem je dané kontaktní místo veřejné správy, které žádost přijalo. Toto kontaktní místo veřejné správy předává údaje žadatele dále Digitální a informační agentuře – správci informačního systému datových schránek. Za účelem ztotožnění jsou identifikační údaje žadatele ověřovány oproti referenčním údajům v základních registrech. Dalším subjektům jsou údaje předávány jen tehdy, pokud jim svědčí zákonný důvod pro přístup k údajům obsaženým v žádosti (např. orgány činné v trestním řízení, zpravodajské služby, jiné kontrolní orgány se zákonným zmocněním pro přístup k informacím), nebo pokud to bude nezbytné pro účely soudního řízení.

Předání osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci

Údaje nejsou předávány mimo Českou republiku.

Doba uložení osobních údajů

Kontaktní místo veřejné správy uchovává písemné žádosti o výpis včetně plných mocí připojených k žádostem. Doba uložení osobních údajů kontaktním místem veřejné správy je obvykle 3 roky následující po uplynutí kalendářního roku, ve kterém byla žádost podána. Lhůta může být určena odlišně každým jednotlivým provozovatelem kontaktního místa veřejné správy, a to jeho spisovým řádem.

23. května 2018

Účel zpracování osobních údajů

Účelem zpracování osobních údajů kontaktním místem veřejné správy je vyřízení žádosti o vydání výpisu z evidence Rejstříku trestů fyzických osob.

Příjemci

Příjemcem je dané kontaktní místo veřejné správy, které žádost přijalo. Toto kontaktní místo veřejné správy předává údaje žadatele dále Rejstříku trestů. Za účelem ztotožnění jsou identifikační údaje žadatele ověřovány oproti referenčním údajům v základních registrech. Dalším subjektům jsou údaje předávány jen tehdy, pokud jim svědčí zákonný důvod pro přístup k údajům obsaženým v žádosti (např. orgány činné v trestním řízení, zpravodajské služby, jiné kontrolní orgány se zákonným zmocněním pro přístup k informacím), nebo pokud to bude nezbytné pro účely soudního řízení.

Předání osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci

Údaje jsou předávány příslušnému orgánu členského státu Evropské unie, v případě, že žadatel žádá o výpis z evidence rejstříku trestů členského státu Evropské unie.

Doba uložení osobních údajů

Kontaktní místo veřejné správy uchovává v souladu se zvláštními právními předpisy písemné žádosti o výpis týkající se fyzické osoby včetně úředně ověřených plných mocí připojených k žádostem, po dobu dvou let od podání žádosti.

23. května 2018

Účel zpracování osobních údajů

Účelem zpracování osobních údajů kontaktním místem veřejné správy je vyřízení žádosti o vydání ověřeného výstupu z informačních systémů veřejné správy (výpis z centrálního registru řidičů, registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH).

Příjemci

Příjemcem je dané kontaktní místo veřejné správy, které žádost přijalo. Toto kontaktní místo veřejné správy předává údaje žadatele dále správci informačního systému veřejné správy, ze kterého je výpis pořizován. Za účelem ztotožnění jsou identifikační údaje žadatele ověřovány oproti referenčním údajům v základních registrech. Dalším subjektům jsou údaje předávány jen tehdy, pokud jim svědčí zákonný důvod pro přístup k údajům obsaženým v žádosti (např. orgány činné v trestním řízení, zpravodajské služby, jiné kontrolní orgány se zákonným zmocněním pro přístup k informacím), nebo pokud to bude nezbytné pro účely soudního řízení.

Předání osobních údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci

Údaje nejsou předávány mimo Českou republiku.

Doba uložení osobních údajů

Kontaktní místo veřejné správy uchovává písemné žádosti o výpis včetně plných mocí připojených k žádostem. Doba uložení osobních údajů kontaktním místem veřejné správy je obvykle 3 roky následující po uplynutí kalendářního roku, ve kterém byla žádost podána. Lhůta může být určena odlišně každým jednotlivým provozovatelem kontaktního místa veřejné správy, a to jeho spisovým řádem.

23. května 2018

Vydání veřejné listiny o identifikaci osoby podle § 10 zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu.

Zprostředkovaná identifikace spočívá v ověření totožnosti žadatele, zjištění potřebných informací a převzetí podkladů od žadatele a vystavení veřejné listiny o identifikaci.  Přílohou veřejné listiny jsou kopie dokumentů, které byly použity pro identifikaci daného subjektu. O provedení identifikace se učiní záznam do interní evidence.

O vydání veřejné listiny může žádat fyzická nebo právnická osoba (zastoupená jednajícími osobami) nebo jejich zmocněnci.

Žadatel se musí v případě fyzické osoby prokázat průkazem totožnosti, v případě zmocněnce také úředně ověřenou plnou mocí. Žadatel žádající jako právnická osoba se musí prokázat průkazem totožnosti a předložit doklady o oprávnění jednat za právnickou osobu, v případě zmocněnce též úředně ověřenou plnou mocí.

Správní poplatek za vydání veřejné listiny je stanoven na 200,- Kč.

17. května 2017

Důvod neúspěšného přihlášení závisí na způsobu přihlašování.

  1. Pokud se přihlašujete jménem a heslem, zkontrolujte následující:
    • Ověřte, zda zadáváte správné uživatelské jméno a heslo. Nemáte zapnutou klávesu Caps Lock či vypnutou klávesu Num Lock?
    • Nemáte ve svém účtu zapnuto přihlašování certifikátem nebo OTP přihlášení. Pokud ano, musíte použít danou pokročilou metodu přihlašování.
    • Některé uživatelské účty mají omezen počet přihlášení heslem, poté si uživatel musí aktivovat přihlášení certifikátem nebo OTP přihlášení.
    • Zapomněli jste heslo? Kontaktujte uživatelskou podporu tel.: 222 13 13 13 (8:00 – 18:00) nebo e-mail: helpdesk@czechpoint.cz, popřípadě požádejte svého lokálního administrátora o reset hesla.
  2. Pokud se přihlašujete certifikátem, webový prohlížeč obvykle zobrazí dialogové okno pro výběr certifikátu k přihlášení. Pokud se toto okno nezobrazí, může to být z některého z těchto důvodů:
    • Vašemu certifikátu mohla vypršet platnost. Certifikáty platí obvykle 1 rok, a pak je potřeba požádat o vydání následného certifikátu. Certifikační autorita obvykle s předstihem zasílá notifikační e-mail o končící platnosti certifikátu. O nový certifikát žádejte s předstihem před vypršením platnosti certifikátu, protože nový certifikát je nutné zaregistrovat k vašemu účtu v aplikaci Seznam OVM.. Zaregistrování nového certifikátu k účtu můžete provést sami (váš původní certifikát musí být platný), nebo o to můžete požádat svého lokálního administrátora (např. v případě prošlého původního certifikátu).
    • Přihlašovací certifikát je pro váš operační systém nebo webový prohlížeč nedůvěryhodný. Zkontrolujte, případně importujte do operačního systému nebo webového prohlížeče certifikáty certifikačních autorit. Postup by měl být uveden na webových stránkách příslušné certifikační autority.
    • Došlo k problémům se soukromým klíčem, který je přidružen k vašemu certifikátu. Bez soukromého klíče se nelze úspěšně přihlásit. Soukromý klíč může být poškozen, nebo mohlo dojít k jeho smazání. Obnovte certifikát a soukromý klíč ze zálohy (neplatí pro certifikát a soukromý klíč umístěný v čipové kartě nebo USB tokenu), nebo požádejte o vydání nového certifikátu.
  3. Pokud se přihlašujete jménem, heslem a jednorázovými OTP kódy, zkontrolujte následující:
    • Ověřte, že se nejedná o problém s heslem. Viz výše.
    • Ověřte, že zadáváte správné OTP kódy z mobilní aplikace nebo hardwarového tokenu.
    • Nepoužíváte jednu aplikaci nebo jeden hardwarový token pro přihlašování do jiných systémů mimo perimetr Czech POINT (např. ISDS)? Zejména hardwarové tokeny je potřeba používat pro přihlašování jen do jednoho systému. V případě mobilní aplikace lze obvykle vytvořit různé profily pro různé informační systémy. (Neplatí pro informační systémy, které jsou napojené na JIP/KAAS Czech POINT.)
    • Mohlo dojít ke ztrátě synchronizace mezi vaším klientským OTP zařízením a systémem Czech POINT. Kontaktujte helpdesk Czech POINT a požádejte o deaktivování OTP přihlašování pro váš účet.

10. února 2017

Další stránka »